Alyani Jamal
Busy busy busyyy

January 25, 2012

Happy Chinese New Year...

 


Hyee..sihat tak korang..? lama kan Alyani tak update blog..rindu Alyani tak..? haha..*Tetiba*.. Alyani agak busy sedikit sejak akhir-akhir ni...tak sempat nak update blog..homework pulak banyak dan bertabur tak terkata..k nampak sangat burak kan..lalalalalala~haha...tapi Alhamdulilah cuti panjang macam ni sempat jugak la nak update...Alyani dah lari dari tajuk ni..okey stop !

Selamat Tahun baru cina Alyani ucapkan kepada yang berbangsa cina la kan..cemburu doe bila cuti panjang macam ni semua orang holiday..#taksemuasetengahje#...Alyani je tak pergi..yelah homework ni berterabur siapa nak buat..ni semua salah cikgu..haha...*joke..k lah malas nak taip lagi..kalau Alyani rajin esok Alyani update lagi yer..k bye...



Thanks youu.

1 comment:

annie said...

kte pon sme .. bnyk kn homework.. huhu.. lumrah khidupn seorg pljr.. org cuti kite kne wat keje.. =(.. ape2 pon itu smua untuk kbaikn kte.. so.. sbr je lah mnerima homework yup..

Post a Comment