Alyani Jamal
Busy busy busyyy

March 26, 2013

BG005A105 :')

 
 
Alhamdulillah :') , result SPM pun dah keluar pada 21 march 2013 hari tu . walaupun result aku tak sehebat orang lain , nak buat macam mana itu je yang mampu aku usaha . Alhamdulillah dengan apa yang Allah beri .dan aku puas hati dengan result aku , yang pentingggg  result aku lebih bagus dari abang aku , HAHAHA -,- . hari ambil result tu memang berdebar level 974124567923 lah kan , nak gugur jantung tu . jujur aku kata aku nak ambil result konon nak yang terakhir lah kan , tpi nama aku pun start A jadi macam gampang nama aku ketiga didepan berbanding orang lain , then terang terang nama aku diatas sekali gara gara orang lain dah sibuk mengambil . benci .=..=  . yang lain pun "Alyani , alyani kau dpat ____A , aku pun kecoh kecoh pergi ambil .huh" haha . sengal .

Then , dah ambil semua , aku langsung tak sangka subjek science dgn akaun aku macam tu , tpi Alhamdulillah . aku rasa nak sambung belajar ambil diploma perakaunan je , insya-Allah . my mom pun tak halang . dah ambil result apa lagi pergi melepak sampai kepetang lah . wkwkwkwk . meroyan semua . lol , padahal 4 orang je -,-' . yang lain dapat result mcm F1 teruss hilang . haha . ha ! yang ni kuaja , PLKN aku panggilan ketiga doo , jatuh tergolek golek jauhnya , SO SAKAI , sama dengan twin gila aku hidayah tu . kesiankan kan :'(
k malas nak borak .byeeeee ~
Aku tak tahu kenapa aku suka kan ayat ni "HIDUP BUKAN UNTUK TERUS BERHARAP TAPI BELAJAR UNTUK BERHENTI BERHARAP . ALHAMDULILLAH :')"

Alhamdulillah juga dia dah happy dengan orang lain , kan budak sombong


Thanks youu.

No comments:

Post a Comment