Alyani Jamal
Busy busy busyyy

November 21, 2011

Jamuan kelas....

Assalammualaikum semua...lama tak aku tak update..? tak ada lah lama mana kan...bukan tak nak update tapi Alyani demam wooo...haha...tak sihat sangat...selesema dengan batuk je yang melanda aku sekarang ni...tu pun terseksa...suara pulak tak ada..tak boleh lah aku nak jerit-jerit lagi...haha..okey meh sini aku cerita pasal jamuan kelas yang dah lama lepas...

Hari rabu yg lepas,,,cehh (dah macam ape entah) kelas aku ada buat jamuan...kita orang buat dekat taman metropolitan atau taman layang-layang..sama je...ejaaan je yang lain...but,,tak ramai yang datang sebab masing-masing busy kerja..untung lah yang kerja..aku menghabiskan beras je duduk rumah..padahal mak aku bagi je kerja..aku je yang malas nak cari...tak tahu nak kerja apa...dah lari tajuk dah..abaikan.."_"

okey kita orang janji pukul 3.30 petang mesti dah ada dekat warta...tapi aku sampai warta pukul 4 petang sebab bas tak masuk nakhoda...tak apa asalkan sampai...then naik teksi pergi taman metropolitan...sampai sana tunggu yang lain dan makan..haha...selain itu,,kita orang main layang-layang...kau ada..?? haha...ada lah buat sikit-sikit game...kita orang ada juga tunggu cikgu tapi time kita orang nak balik cikgu baru sampai...dalam pukul 6.30 petang macam tu..memang tak lah kan..jumpa cikgu cuma tangkap gambar je..dia datang dengan suami dan anak dia..wikwik..suami dia handsome..anak dia comel gitu..geram tau aku tengok..
meh tengok gambar..











Amacam best takkkk...baju sama kan..memang lah ni baju kelas 4 Perdana....lawa kan..hehehe...+_+


Thanks youu.

No comments:

Post a Comment